Be-with apģērbs apskāvieniem


 

Veidojot rakstu sēriju par latviešu jaunajiem uzņēmumiem un akcentējot latviešu dizaina vērtību, šajā rakstā Tevi iepazīstināsim ar apģērbu zīmolu, kura produkcija ir ne vien inovatīva un oriģināla, bet arī radīta tuvības veicināšanai. Zīmols Be-with ir Latvijā radīts apģērbu zīmols ar stāstu un mērķi, lai veicinātu stiprākas un siltākas attiecības.

 

Produkcija

‘’Be-with’’ ir dizaina apģērbs apskāvieniem, kas palīdz uzlabot attiecības un justies tuvākiem. Visi apģērbi radīti un ražoti Latvijā no dabīgiem materiāliem, kuru pieskāriens ādai ir sevišķi patīkams.  Apģērbos izmantotie audumi ir ilgtspējīgi: Tencel, GOTS un eko-bambuss. Be-with siltajām kokvilnas kleitām un džemperiem ir STANDARD 100 by OEKO-TEX® sertifikāts. Nemanāmu pieskārienu valkātāja mugurai nodrošina Īpaši dizainētās “slepenās durtiņas”, un šis Be-with dizains ir reģistrēts Eiropas Savienības Intelektuālā īpašuma biroja dizaina reģistrā. Apģērbi ir testēti gada garumā, tie ir ērti, audums - elpojošs un to nēsāšana rada patīkamu “atkarību”.

 

Zīmola radītāja Anna stāsta, ka lepojas ar katru produktu, kas tiek piedāvāts klientiem, jo Be-with apģērbs tiek rūpīgi veidots un izmēģināts pirms tiek palaists pārdošanā. Katrs audums tiek valkāts, mazgāts un karsēts, lai pārbaudītu vai apģērba kvalitāte atbilst iecerētajiem standartiem. Be-with unikalitāte ir minimāls dizains, vienkāršas līnijas un siluets, bet ļoti kvalitatīvi audumi un, galvenokārt, dizains, kurš nenoveco. Zīmola produkcija ir inovatīva un šobrīd ļoti aktuāla, taču Anna piebilst, ka Be-with ir kas vairāk kā “trendīgs modes produkts”. 

 

Be-With stāsts

“Be-with” ir inovatīvs dzīvesstila produkts, kas radīts Latvijā 2017. gada sākumā un kura ideja balstās uz zinātnisku pētījumu atklājumiem. Tie jau atkal un atkal pierāda, ka fiziskā mijiedarbība ir svarīga un uzlabo mūsu fizisko un emocionālo veselību, kas noved ne tikai pie labākām attiecībām, bet arī pie labākas pašapziņas. Galvenais dizaina mērķis ir veicināt kopā būšanu, radot papildus iespējas neuzkrītošiem un siltiem pieskārieniem.  

 

 

Be-With pārdošanas kanāli

Zīmols Be-with savas produkcijas tirgošanā izmanto vairākus pārdošanas kanālus un labprāt dalās pieredzē par to pielietošanu un efektivitāti.

 

Sadarbība ar citiem mazumtirgotājiem 

Sadarbība ar citiem ražotājiem ir lieliska iespēja izplatīt sava uzņēmuma produkciju, tāpēc zīmola Be-with apģērbs atrodams tādos latviešu dizaina veikalos kā M50, Awake, Galerija Laipa. Ārpus Latvijas Be-with zīmola produkcija atrodama dizaina veikalā Les Petites Tallinā, Igaunijā.  

 

Interneta veikals - bewithclothing.com

Be-with zīmola vislabākais pārdošanas kanāls ir interneta veikals bewithclothing.com. Mājaslapa ir pieejama angļu valodā. Tās dizains ir gaišs, mājaslapa ir viegli pārvaldāma un saprotama. Tajā papildus zīmola produkcijai un informācijai par jaunākajām aktualitātēm ir pieejams arī interesants un noderīgs saturs par pieskārieniem izveidoto apģērbu kolekciju. Mājaslapā tiek ievietoti video un bloga ieraksti, kas izceļ to, cik liela nozīme ikdienā ir pieskārieniem no mīļotā cilvēka. 

 

Izbraukumu tirdzniecība

Lai arī lielākais pārdošanas apjoms notiek ‘’Be-with’’ e-veikalā, uzņēmums tik pat aktīvi piedalās arī dažādos dizaina tirgos un pārdošanu organizē dizaina veikaliņos Latvijā un Igaunijā.

 

Sociālie tīkli - pārdošanai un mārketingam

Be-with zīmols atzīst sociālos tīklus par efektīvu veidu, kā iegūt atpazīstamību un min vairākas platformas, kas tiek pielietotas ikdienā. Pašlaik Be-with visvairāk sekotāju pulcē sociālajā tīklā Instagram, taču arī Facebook sekotāju skaits pamazām aug. Informācijas izvietošanā zīmols izmanto arī Twitter un Pinterest, tomēr šie kanāli nav stratēģiski svarīgi. Be-with nākotnes plānos ir vairāk uzmanības pievērst bloga rakstīšanai Medium.

 

Vislielākā iesaiste no klientu puses veidojas caur e-pastu mārketingu. Zīmols Be-with darbojas ar pamatprincipu, ka svarīgi ir vispirms veidot atpazīstamību, lai potenciālie pircēji uzzina, kas un kāda ir uzņēmuma produkcija. Nākošais solis ir iegūt šo ieinteresēto cilvēku kontaktus, vai nu apvienojot tos sekotājos sociālajos tīklos, vai arī iegūstot viņu e-pastu savā datubāzē. Un tad jau seko trešais solis - piedāvājumi, kuri mudina iegādāties. 

 

Facebook

Lai arī pašlaik vislielākais sekotāju skaits uzņēmumam ir sociālajā medijā Instagram, Anna izceļ, ka kopš meistarklases ‘’Facebook reklāma biznesa izaugsmei’’ apmeklēšanas, ir vērojams arī sekotāju pieaugums Facebook platformā. Tajā galvenokārt tiek publicēts tematisks saturs par pieskārienu nozīmi ikdienā, ieskaitot attēlus, atziņas un dažādus informatīvus rakstus. Tāpat Facebook platforma tiek izmantota Be-with rīkoto pasākumu reklamēšanai.

 

Be-with uzskata, ka Facebook platformai ir plašas iespējas nodot ziņu mērķauditorijai. Taču Be-with vadītāja Anna neslēpj, ka ir nepieciešams pavadīt ļoti daudz laika, lai uzturētu komunikāciju ar sekotājiem sociālajos tīklos. Ieraksti būtu jāieliek katru dienu, lai uzturētu profilu aktīvu, kas sākotnēji ir grūtāk. 

 

Saite uz Facebook profilu: facebook.com/bewithclothing/

Sekotāji 2019 gada maijā: 2 670

Saziņas valoda: Latviešu un angļu

 

Instagram

Sociālajā tīklā Instagram zīmols Be-with uztur īpaši estētisku tematiku un pieturās pie noteikta satura un attēlu izkārtošanas. Profilā publicētie attēli ir magi rozā toņos un periodiski tiek ievietoti attēli ar romantiskām atziņām. Tāpat Instagram platformu Be-with izmanto, lai publicētu ‘’stories’’, kas saglabā komunikāciju ikdienā ar zīmola klientiem un sekotājiem. Tādējādi ir vieglāk sekotājiem parādīt, kā norit uzņēmuma ikdiena, kas pašlaik ir aktuāls utt. 

 

Saite uz Instagram profilu: instagram.com/bewithclothing/

Sekotāji 2019 gada maijā: 6 500

Saziņas valoda: Latviešu un angļu

 

Novēlējums jaunajiem latviešu ražotājiem
 

 

Padoms, ko Be-with radītāja Anna sniedz, ir turpināt strādāt un būt neatlaidīgam. Nebaidīties izteikt savu viedokli un idejas, runājot par savu biznesu. Svarīgi ir nodrošināt savu apkārtējo vidi ar cilvēkiem, kam ir tādas pašas dzīves vērtības. Anna atklāj, ka viņas galvenās vērtības ir pozitīvisms, laba enerģija, draudzība, laipnība, efektivitāte, draudzīgums pret vidi, lieliska apkalpošana un sapratne. Šīs lietas atzīst par daudz svarīgākām nekā peļņa, ietekme un perfekcionisms.  

 

Šobrīd, raugoties atpakaļ uz zīmola izveides procesu, Be-with radītāja atzīst, ka noteikti vairāk vajadzēja pievērsties tam, lai atrastu kādu pieredzējušu cilvēku, kas pārzina materiālus, to piegādātājus, kā arī ražošanas procesus. Tādā veidā tiktu ietaupīts gan laiks, gan līdzekļi. Zīmola mērķis ir šī gada laikā sākt pelnīt un nākamā gada laikā turpināt izaugsmi, paplašinot produktu klāstu un pieejamību vairāk eksporta tirgos.

 

Pieskārieni izraisa mīlestības un tuvības hormona izdalīšanos un samazina stresa hormona daudzumu organismā. Tāpēc Be-with apģērbi iecienīti kā dāvana tuvam cilvēkam savas unikalitātes un valkātājiem dāvāto emociju dēļ. Atbalsti skaistu un kvalitatīvu Latvijas dizaineru veikumu un pārsteidz mīļoto ar Be-with dāvanu karti

 

Ar citiem latviešu dizaineru zīmoliem un to veikumiem iepazīsties FromMe rakstu sadaļā Ražots Latvijā

 

Dāvanu idejas un padomi

Kā svinēt un ko darīt dzimšanas dienā – tradīcijas Latvijā un pasaulē

Dzimšanas diena ir svētki, kas tiek saistīti ar dzīves svinībām. Mēs svinam to, ka ir ...

Lasīt tālāk

Dāvanu karšu etiķete – padomi dāvanu kartes iegādē un pasniegšanā

Šajā rakstā apskatīsim, kas ir galvenie dāvanu karšu etiķetes rādītāji, kā arī ...

Lasīt tālāk

Kādas ir populārākās dāvanas Ziemassvētkos?

Šobrīd modē ir dažādu piedzīvojumu un sajūtu dāvināšana. Tas nozīmē, ja šogad esi ...

Lasīt tālāk

Lai nodrošinātu vislabāko fromme.lv lietošanas pieredzi, šajā tīmekļa vietnē izmantojam sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Uzzināt vairāk.

Sapratu